poniedziałek, 8 grudnia 2014

143.



Od czwartku do dziś byłam w Poznaniu. Z przyjaciółką byłyśmy wolontariuszkami na cavaliadzie.
W zeszłym tygodniu otrzymałam też wyniki z matur próbnych i matma to masakra.. 
z matmy - 20 %, z polskiego - 84 %, z polskiego rozszerzonego - 95 % i z angielskiego - 76 %.
Udało mi się też osiągnąć 1 cel :) 

Proszę Was też abyście powysyłały mi w komentarzach linki do swoich blogów, bo sama już nie wiem które są jeszcze dostępne z tych co kiedyś obserwowałam :)

5 komentarzy:

  1. Jak będziesz miała jakiś większy problem z matmą to daj znać, nauczę Cię wszystkiego :P choć to może być trudne tak przez internet :)
    a próbne matury to jedno wielkie gówno, w niczym nie przypominają prawdziwych, przynajmniej ja odniosłam takie wrażenie więc się nie przejmuj, chociaż jestem pod wrażeniem wyników z polskiego i angielskiego :)
    http://motyl-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też oferuję swoją pomoc z matmą. Gratuluję wyników z j. polskiego! Hej, a jak z dietą, z bilansami? Ćwiczysz coś?
    thincold.blogspot.com (dawniej AliceColetteMatthews).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero zaczynam i na razie przeżywam trudne chwile w rodzinie więc pierwszy post pojawi się najpóźniej w poniedziałek ale jeżeli chcesz możesz obserwować :* http://for-mum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Kiedyś już blogowałam, dziś do tego wróciłam.
    na pewno będę wpadać do Ciebie i zostawiam mój adres
    http://moja-zagubiona-dusza.blogspot.com/
    trzymaj się i powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników ;) No i oczywiście spadku wagi, powolutku, ale konsekwentnie do celu.

    my-dreams-comin-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń