poniedziałek, 6 stycznia 2014

Dieta baletnicy





Hej !
Po świętach uważam, że przyda się jakiś detoks dla organizmu :)
Po za tym trzeba się jakoś pozbyć tego wszystkiego diabelskiego jedzenia -.- na które już nie starczyło silnej woli.

A, więc znalazłam coś takiego jak dieta baletnicy. Podobno można schudnąć na niej nawet do 10 kg, w ciągu 10 dni. Bo tyla właśnie trwa.







Składa się ona z 5 etapów :
Pierwsze dwa dni - pijemy tylko wodę, kawę i herbatę bez żadnych dodatków
Dzień trzeci i czwarty - jemy tylko twarożki i jogurty
Dzień piąty i szósty - ziemniaczki w mundurkach ( ja sobie zmienię na coś innego, ponieważ jestem przeciw skrobi )
Dzień siódmy i ósmy - białe gotowane chude mięso
Dzień dziewiąty i dziesiąty - warzywa ( przede wszystkim zielone )



6 komentarzy:

  1. Hej :) Mam pytanie, czy te zdjecie to efekty z tej diety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.. szczerze to nie mam pojęcia :) to nie jestem ja.. ale wyskoczyło to po tym jak w "google grafika" wpisałam dieta baletnicy ;)

      Usuń
  2. Ja tez od jutra zaczynam ta dietę , mam nadzieje, że sie uda. Chce chociaż -5kg
    zapraszam na mojego bloga. : http://enigmatycznna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, dlatego ją wypróbuję ;]
    Wpadnij na mojego bloga: http://anaismyrainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń