sobota, 7 grudnia 2013

Dieta kapuściana




Czas na to aby opisać Wam moją kolejną dietą którą przebyłam jakoś pod koniec lutego i dzięki której schudłam 5 kg w przeciągu tygodnia! 
Dieta kapuściana opiera się na spożywaniu tylko i wyłącznie zupy kapuścianej na którą podam przepis niżej. 



Dieta ta trwa tylko tydzień, ale jak widać daje mega efekty ! Chociaż podobno niby można schudnąć na niej 10 kg, w co nie wierzyłam. No, ale udało mi się schudnąć te 5 kg co i tak było dla mnie ładnym zaskoczeniem. Większość osób uważa, że po tej diecie następuje efekt jojo, no ale moim zdaniem nikt by go nie miał gdyby się przez pierwsze tygodnie ograniczał, bo przecież wiadomo, że jeśli je się małą ilość kalorii i nagle wskoczy się na te 2000 kcal albo co gorsza powróci do starych nawyków, to trudno żeby nie przytyć z powrotem. W tej walce trzeba być silnym !









ZASADY : 
* Zupę możesz jeść w dowolnych ilościach i o dowolnych porach. 
* Możesz jeść tylko zupę i to bez soli i tłuszczu.
* W ciągu dnia musisz pić co najmniej 2 litry wody.







PRZEPIS NA ZUPĘ : 

  • główka kapusty
  • 6 cebul
  • 2 papryki
  • 6-12 pomidorów
  • pęczek selera naciowego
  • przyprawy : pieprz, pietruszka, curry, koper ( wedle uznania )


Sposób przygotowania : 

Pokroić warzywa na drobne kawałki, następnie wrzucić je do garnka i następnie gotować w dużej ilości wody aż do momentu kiedy warzywa zmiękną. Na koniec przyprawić.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz