sobota, 8 lutego 2014

071. "Kac Morderca"



Taa.. czuję się jakbym się miała zaraz zrzygać i jednocześnie, jakby to mnie ktoś wyrzygał xD
BLEEE..

No, ale tak to jest jak się ostatnio piło w październiku.
No, ale nie powiem impreza bardzo udana :) No i nowa wódka poznana - Dziki cynamon.
Dosyć mocne w smaku cholerstwo, takie pikantne. No i najsmutniejsze jest to, że jak wróciłam do domu to musiałam się umyć żelem pod prysznic o zapachu cynamonu i jeszcze miałam ochotę na mleko z płatkami, ale płatki też tylko cynamonowe.. 
Ogółem uwielbiam cynamon, ale nie dzisiaj. 
W ogóle nie spałam i no jestem totalnie nie do życia.
Ale poznałam kilka zajebistych osób :D

Dziś już po za tymi płatkami nic już nie zjem chyba.. Bo bym to chyba zwróciła od razu, nawet herbatę trudno jest mi wypić xD Takiego kaca to ja daaaawno nie miałam.

7 komentarzy:

  1. Ty alkoholiczko ^^
    Teraz cynamon będzie Cię prześladował :)
    Nie odpuści Ci ;)
    Fajnie, że na imprezie dobrze się bawiłaś
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że spędziłaś miły czas ;) Nigdy nie żałuj wypadów ze znajmymi ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynajmniej zabawa udana. (; Oby znajomości się ciekawie rozwinęły. Trzymaj się. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kac przejdzie, a znajomi i dobre wspomnienia pozostaną, wiec nie ma się co martwić ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. jak jest Kac to widzę że impreza była nie zła :)
    trzymaj się , przedzie kac
    dużo pij wody lub gorzkiej herbaty bez cukru pomaga na kaca wiem coś o tym :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  6. No ładnie zaszalałaś :), ale najważniejsze że imprezka się udała ;). Tylko pij dużo wody :) Trzymaj się chudziutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No taki jeden minus picia - kac. Ale przynajmniej się dobrze bawiłaś, to najważniejsze.
    Trzymaj się! ; *

    OdpowiedzUsuń