czwartek, 5 czerwca 2014

124.



Hej hej :)
Jednak jeśli chodzi o dukana to przełożę go sobie na jesień.
Teraz byłoby to zupełnie bez sensu. Za tydzień wycieczka szkolna znowu tylko tym razem kilku dniowa :)
Później boże ciało i wiem, że odwiedzę wtedy kuzynkę, no i też wtedy od soboty do środy będziemy nad morzem u rodzinki. No, a dzień po zakończeniu roku, wyjeżdżam na obóz, ale taneczny we Włoszech ^^
Mam nadzieję, że się bardzo mocno opalę i spalę dużo kalorii. 
Teraz też się cały czas pilnuję, ale niestety waga stoi w miejscu.. Myślę, że to też może być to, że organizm się broni czasami i waga stoi.. Na pewno jednak niedługo ruszy, MUSI :D

Wczoraj byłam też u psychiatry. Bardzo się stresowałam, ale jakoś to poszło.
Opowiedziałam mu o tych moich różnych stanach depresyjnych, no i też powiedziałam, że mam problem z objadaniem się i przytyłam od lutego 10 kg. Może to nie jest do końca prawda, bo połowa z tego to sprawka mojej Ciotuni.. ale co tam :P dzięki temu dostałam fajne lekarstwo "Fluoksetyna EGIS" 
Jest dla bulimiczek, osób z depresją i z zaburzeniami kompulsyjno-obsesyjnymi.
W dodatku ze 100 skutków niepożądanych. Niektóre całkiem ciekawe, inne beznadziejne, ale też i takie na które liczę ^^
Przykładowe : maksymalne pobudzenie, zmniejszenie masy ciała, niezwykłe sny, niekontrolowane ruchy, zbyt dobry nastrój, ataki paniki, myśli samobójcze, mlekotok, niewyjaśnione siniaki. 
No i do tego od września będę miała regularne spotkania z psychologiem.

Bilans : 
2 tosty - 292 
spaghetti bolognese - 521
galaretka owocowa - 188
kluski - 398
Razem : 1399

Póki co z tymi bilansami nie jestem 'pro ana'.. no, ale mam nadzieję, że po wakacjach uda mi się na to zasługiwać.


5 komentarzy:

  1. Kochane bilanse nie są złe, i tak jesz mniej niż powinnaś :).
    Mam nadzieję, że z psychiatrą jakoś to będzie. A tabletki tego typu praktycznie zawsze mają takie skutki uboczne.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie jest glowne przeznaczenie tego leku ? chociaz w sumie i tak ciezko i uwiezyc ze lekarstwa mogą Nam pomoc z tym wszystkim...
    pracuj szczerze z psychologiem jedz mało ale wszystko i smacznie ! wtedy mozg bedzie dobrze pracowal i samopoczucie tez bedzie lepsze :)
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. mam takie same problemy ale wstydze sie o tym powiedziec rodzicow, tak samo jak pojsc do psychiatry. podziwiam Cie ze ty dalas rade i zyczy Ci zeby sie udalo! powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykłe sny... Już się boję...
    Masz fajne plany na czerwiec i wakacje
    Trzymaj się =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia ze skutkami ubocznymi :)

    OdpowiedzUsuń