środa, 11 czerwca 2014

126.


Za trzy dni wycieczka szkolna, gdzie spędzimy kilka godzin w aquaparku..
To będzie WIELKA KARA ZA OBŻARSTWA
Wstydzę się nawet przebrać w krótkie spodenki ani nie odsłaniam ramion
a już niedługo mam obnażyć swój pokaźny zapas tłuszczu..
Idę ćwiczyć.

+ Kupiłam sobie też gorset, ale póki co jest za gorąco żeby go nosić pod innymi rzeczami.

Bilans : 
2 kanapki z pastą - 246
2 lody - 533
knedle - 552
Razem : 1331 żałosne

W dodatku przez dziewczynę mojego Taty, stałam się pilnowana jeśli chodzi o obiady -.-





8 komentarzy:

  1. Najgorzej, nie cierpię jak ktoś kto w dodatku nie powinien mieć nic do gadania wtrąca mi się w życie. Współczuję tego aquaparku, cieszę się że na mojej wycieczce nie było takich atrakcji bo chyba bym umarła w kostiumie. Może powiedz że masz okres i nie będziesz musiała wchodzić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z tym okresem ;) Wtrącanie się w cudze życie to po prostu żałosne, może nie panują nad własnym ?
    Trzymaj sie, napewno poradzisz sobie ze wszystkim!
    Pozdrawiam
    http://ana-od-lat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jesteś pilnowana na obiadach to może ograniczaj się do samych śniadań i obiadów? I w aquaparku na pewno też spalisz mnóstwo kalorii c;
    Trzymaj się c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Może w takim razie ograniczaj się do samych śniadań i obiadów?
    Trzymaj się c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Dalej jesteś moją motywacją :*
    Trzymaj się i miłej zabawy =]

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak to jest mniej niż dzienne zapotrzebowanie! Nie marudź ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. oj wiem cos o tym. od drugiego polrocza na wf zaczelismy chodzic na basen, masakra .. jednak okazalo sie ze nie jestem najgrubsza. z toba moge sie zalozyc ze bedzie tak samo :)
    powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest tak źle, nie przesadzaj! Poza tym jaką będziesz miała satysfakcję, gdy teraz wszyscy będą Cię oglądać w stroju z takim a nie innym ciałem, a po wakacjach wrócisz szczuplutka!
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń