piątek, 27 czerwca 2014

132.



Dzisiejsze zakończenie roku w porównaniu do tego z zeszłego było dosyć smutne.
Przynajmniej dla mnie. Moje dwie przyjaciółki z którymi praktycznie tylko się trzymałam, nie będą już ze mną.. No i też rok temu z całą klasą sobie zrobiliśmy wspólne wyjście.. Ale niestety w tym roku dużo osób zrobiło się fałszywych i każdy, każdemu dupę obrabia..

Okropnie szybko też zleciał mi ten rok szkolny ! masakra.. za wcześnie się skończył.. 
po raz pierwszy coś takiego mówię, zawsze nie mogłam się doczekać, ale tym razem jest inaczej..
chyba jestem nienormalna

Jutro, a w sumie mogę powiedzieć, że dzisiaj wyjeżdżam o 3 z domu na zbiórkę na obóz taneczny we Włoszech :D
Mam nadzieję, że chociaż trochę schudnę i się opale ^^
Bo póki co nazywana jestem córką piekarza xd

Miłych Wakacji Kochane ! 

6 komentarzy:

  1. Oj bardzo szybko, ale w sumie mozna sie cieszyc ze juz wakacje! :)
    Kochana a jak u Ciebie z dieta, co jadasz dokladnie przez dzien, dawno nie podawałas bilansów.
    Powodzenia i miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno schudniesz, jeśli będzie tam dużo tańca c;
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, ale fajnie..
    Ja nigdy nie byłam na obozie/koloniach i nie będę. Zawsze wyjazdy z rodzicami i nigdy nie doświadczyłam takiego życia..
    Trzymam kciuki za odchudzanie! Na pewno na takim wyjeździe jest to dużo trudniejsze, ale na szczęście będziesz w ciągłym ruchu : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu, musi być cudowny! Trzymaj się tam, ciesz życiem, tańcz do upadłego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze pod koniec większość okazuje się być fałszywa.
    Na oboze kilogramów na pewno ci ubędzie, w końcu to obóz taneczny, a od tańca można dużo schudnąć.
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy w końcu zdejmuje maske i pokazuje jaki jest, a dużo ludzi okazuje sie być mega fałszywymi.
    Ale nie warto sie tym tak przejmować bo się przez to zamęczymy:(
    Myśl teraz o obozie i o tym, że schudniesz:*
    Trzymaj sie!

    OdpowiedzUsuń