piątek, 13 czerwca 2014

127.



Wczoraj miałam cudowny sen. Śniła mi się Ana i ciekawa historia. Od tego momentu cały czas mam takie dziwne uczucie w sobie. Czyżby do mnie wróciła ? Czy to tylko jakieś schizy przez moje psychotropy ?
Tak czy siak, będę wierzyć że to ona. Dziś nic nie zjadłam i nie zamierzam niczego jeść. 
Już jutro ta wycieczka i będę pływać w tym aquaparku. Będę miała porządną karę. Po za tym też jak co niektóre z Was napisały wszyscy zobaczą mnie teraz, a jak wrócę z wakacji i będę o wiele chudsza to im gęba opadnie. No i też przez 6 godzin na pewno spalę dużo kalorii. Również nie zamierzam zostawić mojej przyjaciółki samej. 
Mam też mały problem. Jedna z moich przyjaciółek nie zda i się wyprowadza za granicę, a druga nie wytrzymuje w swoim domu i chce się wyprowadzić do innego miasta do chłopaka. Super, zostanę sama. Wtedy na pewno mi się pogorszy. Nie będę miała się z kim spotykać...
A w szkole też będzie mi ciężej bez bliskich przyjaciółek.. masakra...

4 komentarze:

  1. Ciężko jest bez wsparcia w realnym świecie, mam nadzieję że dasz radę c;
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję, okropna sprawa. Niby będziecie miały internet ale musi Ci być ciężko :( Nie poddawaj się :*
    Może łatwiej Ci będzie, jeśli skupisz się na tym, jak im wszystkim szczęki opadną? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jakoś sobie poradzisz, a z przyjaciółkami dalej możesz utrzymywać kontakt ;)
    Trzymam kciuki, żeby wszystko się jakoś rozwiązało :)
    ~Patch }i{

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, wspolczuje Ci, bo wiem jak trudno jest nie miec nikogo obok siebie, beznadziejnie :c ale dasz sobie rade, moze akurat kogos poznasz ;* a jak nie to pamietaj, ze jednak zawsze masz nas ;3 wiem, ze to nie to samo, ale jednak zawsze cos, przynajmniej bedziesz wiedziala, ze komus na Tobie zalezy ;*
    a co da auaparku to super sprawa, jednak na basenie najlepiej sie chudnie, w kazdej partii ciała ;3 a im az zrobi sie glupio jak Cie za jakis czas zobacza taka piekna i chudziutka *.*
    Trzymaj sie Słonko ;*

    OdpowiedzUsuń