środa, 2 kwietnia 2014

101.



Ooo matko..
Jestem wykończona.
Dziś na całej przyrodzie walczyłam z chłopakami, bo wzięła ich chęć na "znęcanie się" nad nami
Później jeszcze zaliczaliśmy bieg na kilometr, ale źle wymierzone i w sumie okazało się, że na prawie półtorej kilometra. Przynajmniej trochę kalorii się spaliło :)
Po za tym jeszcze z rana zaspałam i pędziłam na chama, żeby załapać się chociaż na spóźnienie. 
Muszę mieć obecności.
No i już sobie współczuję, ponieważ czekają mnie dwie prawie 3 strony zadań z matmy i nauka przed jutrzejszą pracą klasową.. 
Jakoś dam radę.
MUSZĘ ! bo muszę mieć minimum trójkę z tej pracy klasowej.

Bilans : 
lemoniada - 46

wyzwanie dzień 22 :
Twoja ulubiona dieta
Hmm.. jeśli chodzi o taką co mi najbardziej smakowo pasowała to dieta ryżowa. Kocham ryż <3
A ulubiona pod względem, że rok temu wiele dzięki niej osiągnęłam to dieta kapuściana. 

7 komentarzy:

  1. Wooow ,mega aktywnie u ciebie :).
    Podziwiam , za tak malutki bilans i sporą dawkę ruchu *_*.
    Mam jeszcze takie pytanie: ile schudłaś na diecie kapuścianej ,a ile na ryżowej? I jak długo trwały te diety? :)
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bethinn.blogspot.com/2013/12/dieta-kapusciana.html
      http://bethinn.blogspot.com/2013/12/dieta-ryzowa.html

      Usuń
  2. Matma jest banalna
    A co do ryżu to też go kochaaaaam!
    trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło spędziłaś dzień ^^
    Podziwiam Cię z tymi głodówkami...
    Powodzenia na pracy klasowej! =]

    OdpowiedzUsuń
  4. też nienawidzę matmy :P i też muszę na 3 wyciągnąć.
    Mega aktywnie, i ta znikoma ilość kcal, idealnie <3
    Tak trzymaj, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nie lubiłam ryżu, ale teraz lubię :)
    Nie spinaj się tak z matmą to zobaczysz, że nie jest taka straszna jak się to z początku wydaję :)
    Malutki bilans.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę że wspaniałe u Ciebie, nie pisałam bo znów nie miałam dostępu do bloga:(
    Muszę Ci się pochwalić że dzis już 4 dzień mojej głodówki, czuje się wspaniale ;* dziękuję raz jeszcze za inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń