wtorek, 1 kwietnia 2014

no to stówka ! ;D



to już setny post ! :D
Jejku jejku

I strasznie podoba mi się to zdjęcie <3

No, ale niestety dzisiaj zawaliłam i zjadłam chyba z 3000 kcal..
Jestem beznadziejna..

Haha ! nie. prima aprilis xd

Pierwszy dzień kwietnia, więc też według mojego planu w zeszyciku "Pro Ana"
mam zaplanowane te oto wyzwanie :


Efekty zobaczy się za miesiąc, bo zrobię zdjęcie dziś i będę miała porównanie :)
Mam nadzieję, że będzie różnica.

Dziś z Tatą znowu pojechaliśmy do lasu i zabraliśmy naszą 5-cio litrową butelkę z sokiem z brzozy.
W szkole na jednej z lekcji mieliśmy spotkanie z psychologiem i rozmawialiśmy o narkotykach.
To samo było rok temu i w przyszły też tak będzie. 


wyzwanie dzień 21 : 
Jaki nosisz rozmiar ubrań ?
M w kurtkach, S na tyłku i S/XS koszulki. 



4 komentarze:

  1. Gratuluję tak długiego posiadania bloga :p
    dobry troll z tym zawaleniem.
    Ale jesteś chudziutka *_* xs i s <3
    Powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję setnego posta!
    Powodzenia z wyzwaniem =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde jesteś jedyną osobą, która mnie dziś nabrała, serio!!!!!!!!!! Gratuluje :) już się nawet zastanawiałam co musiałaś zjeść, że aż tyle kcal wyszło :P

    OdpowiedzUsuń