poniedziałek, 5 maja 2014

112.




Dzisiejszy dzień jakoś przetrwałam i było całkiem miło, nie powiem nie :)
Co prawda zaspałam na pierwszą lekcje bo nie usłyszałam mojego budzika. Będę musiała coś z nim zrobić to już drugi raz. Wcześniej mi się to nigdy nie zdarzało, tylko od czasu kiedy mam ten nowy telefon.
Pojechałam sobie też dziś po południu do lasu i pobiegałam około 45 minut i jak wracałam do domu to było mi bardzo gorąco. Byłam wiec tylko na krótkim rękawku. Dookoła ludzie w kurtkach albo co cieplejsi w bluzach. No i nie wiem czy to, czy też tak źle albo grubo wyglądam, ale jakiś koleś na rowerze na światłach mnie bez przerwy mierzył wzrokiem, a później jeszcze jak już jechał to się odwracał co chwilę i perfidnie na mnie gapił. Aż żałuję, że się go nie spytałam o co mu chodzi xD

Bilans :
duuużo kapusty kiszonej - 92 kcal
3 kanapki z pastą rybną - 345 kcal
mój eliksir na trawienie - 62 kcal
Razem - 499 kcal

Ćwiczenia : 
10 min. Mel B ramiona - nie wiem ile się spala przy Mel B, może któraś z Was wie ? tak myślę, że chyba -100 kcal będzie :)
45 biegania - -675kcal
10 min "boczki" z Tiffany - 100kcal
Razem - - 875kcal

11 komentarzy:

  1. Super bilans i dużo ćwiczeń :)
    Tamten koleś pewnie myślał "Wow! Nie dość, ze taka chuda, to jeszcze ładna i na dodatek biega!
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny bilans i ćwiczenia, skad znajdujesz sile ?

    OdpowiedzUsuń
  3. co to jest twoj eliksir ?

    OdpowiedzUsuń
  4. No nieźle, tyle spaliłaś <3 brawo, powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też dziś tyle biegałam, skąd wiesz ile się spala kalorii? Masz jakiś licznik? Bo ja nigdy nie wiem jak to policzyć!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak sie nie jada mięsa to zastępuje się roślinnym białekiem i np możesz zjeść zamiast piersi kurczaka albo kotlety sojowe, albo po prostu soje, albo soczewicę, albo kaszę gryczaną - te produkty są zdrowe i zawierają białko :)
    jeszcze białko zawiera słonecznik, migdały, warzywa strączkowe typu fasola , fasolka zielona i groch.
    jeśli nie jesz też produktów mlecznych jak jogurt i ser - możesz to zastąpić mlekiem ryżowym czy migdałowym itp... :)
    i tak dla przykładu wegańska kopenhaska ;)

    śniadanie: kubek czarnej kawy ze słodzikiem
    lunch: 50g kaszy gryczanej, różyczka brokułu, pół pomidora ,
    obiad: sałata z olejem rzepakowym i cytryną, z 3 kotletami sojowymi namoczonymi w warzywnym rosołku :)

    i jeszcze np

    śniadanie: kubek czarnej kawy ze słodzikiem
    lunch: marchewka + jabłko + szkl mleka roślinego - blenderować na koktajl
    obiad: kasza gryczana 100g, 1/2 talerza dowolnych ulubionych warzyw na parze z ziołami.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że znowu pokazujesz klasę. Cieszę się. A co do Mel B - też chciałabym wiedzieć w sumie, ile spalają jej ćwiczenia, bo ostatnio cały czas ćwiczyłam z nią. Ona daje niesamowitą energię i chociaż ledwie stoisz na nogach, dajesz radę ćwiczyć jeszcze ; ) Ściskam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ładunki bilans. i tyyyle ćwiczeń. mmm co to za eliksir na trafienie ???

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ćwiczę z MelB i nie mam pojęcia ile spala..a bilans ładny, tak trzymaj! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro mi, ale przy Mel B lub przy innych tego typu filmikach spala sie przez 10 min od 40 do 60 kcal (zalezy od wagi i czy wykorzystujemy dodatkowe obciazenie), wiec to 100 to przesada :c. Przy mojej wadze (ok 50+czesto obciazniki z 0.5-1) spalam 55 kcal. Nie chce Cię demotywować, mam nadzieję że pomagam:) Trzymaj sie!

    OdpowiedzUsuń