środa, 7 maja 2014

114.



Hej hej 
Dzisiaj nie poszłam do szkoły, rano tak mnie bolał dziwnie brzuch jakby mi ktoś wsadził kija w jelita..
Masakra..
Ale przynajmniej mam trochę więcej czasu na nauczenie się na pamięć tekstu z niemieckiego i może trochę lepiej nauczę się na pracę klasową z polskiego
Po za tym nic ciekawego kompletnie się nie działo :/ 
Obejrzałam trochę telewizji i poczytałam sobie Harrego 
No i niestety dziś nie ćwiczyłam

Bilans :
eliksir - 62
łyżeczka cukru z kroplami żołądkowymi - 30
gotowane jajko - 78
kromka chleba razowego - 75
ryż z jogurtem - 390
2 kanapki z pastą rybną - 240
Razem : 875

10 komentarzy:

  1. Współczuję... Zdrowiej!
    Ładny bilans :)
    Powodzenia w nauce =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że z twoim zdrowiem jest wszystko w porządku. Piękny bilansik, powodzenia przy nauce! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że znam ten ból. Ostatnio zdarza mi się on coraz częściej.
    Dobry bilans, szkoda, że nie ćwiczyłaś, ale czasem można przecież odpocząć, prawda? :)
    Trzymaj się, kruszynko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm przeczytałam sporo Twoich wpisów i te częste bóle brzucha są trochę niepokojące. Może po prostu Twój organizm buntuje się, gdy raz jesteś na rygorystycznej diecie a raz zjesz trochę więcej? Ja mam np. problemy bardziej z takim odczuciem napełnienia jak balon, ale wiadomo skąd to się bierze :/ Podziwiam Ciebie i tatę, że daliście radę tyle dni na głodówce, w ogóle widać, że macie super relacje :) pozazdrościć, bo rzadko spotyka się taką więź między ojcem a córką. Będę zaglądać do Ciebie regularnie i zapraszam również do siebie, bo jestem na początku swojej drogi i wsparcie mile widziane :P http://a-w-glowie-tylko-krytyczne-mysli.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam bóle brzucha od przedawkowania zalecanej liczby przeczyszczaczy ;/

    Bilans i tak ładny szkoda że nie ćwiczyłaś jednak taki dzień przydaje sie organizmowi na zregenerowanie siły

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że Twoje bule brzuch spowodowane są tym iż raz prowadzisz ścisłą diete a innym razem masz dni kiedy odpuszczasz. Powinnaś wyrównać te skoki dostarczanych pokarmów bo Twój żołądek sobie z tym nie radzi.
    Mimo wszystko bilans i tak ładniutki ;)
    Trzymaj się chudo i zdrowiej :*
    P.S. Oczywiście nie chce Cię pouczać, wyraziłam tylko swoje zdanie ponieważ sama tego doświadczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny bilans :)
    Powodzenia i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, jesteśmy w tym samym wieku i mamy podobny wzrost, niestety ze mnie przy tobie jest grubasek :( Ładny bilansik, ja bym nie wliczała tych eliksirów bo przecież w nich nie chodzi o to że sobie pozwalasz na coś więcej tylko są dla zdrowia :) Zapraszam do mnie: perfectlala.blogspot.com
    P.S Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiej nam :*
    http://aniolki-enyi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje, że już lepiej się czujesz!

    OdpowiedzUsuń