piątek, 2 maja 2014

110.



Tak.. muszę się Wam przyznać do czegoś
zupełnie nie zasługuję na nic.. 
No chyba, że na opieprz od Was o co na prawdę bardzo bardzo proszę..

Przez cały czas jak mnie nie było obżerałam się..
dlaczego to zrobiłam ?
straciłam wiarę w to że dam radę i uznałam że po co mi to..
Matko jedyna jak ja mogłam coś takiego zrobić ? 
JESTEM ŻAŁOSNA !!!!!



no i coś z trochę innej beczki.
Dziewczyna mojego Taty wróciła tydzień temu z Florydy, a więc dostałam peeełno fajnych ciuchów i innych fajnych rzeczy :) no i też zaczęłyśmy razem biegać wieczorami.

Założyłam też nowego aska
do tamtego zgubiłam hasło, a i tak planowałam założenie nowego.

6 komentarzy:

  1. No nieee - jak mogłaś? Nie wierzę - Ty? Haaloo? Podziwiałam Cię zawsze za tak niskie bilanse. Przypomnij sobie, na ile Cię stać. I na nowo pokaż klasę ;) Przecież potrafisz, jesteś silna. Nigdy, nigdy się nie poddawaj w walce o marzenia. I wspaniale, że zaczęłaś biegać. Trzymam kciuki za Twój powrót na ścieżkę ku marzeniom.

    Serduszko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Halo...? Co się stało inspiracjo moja.? Pamiętasz, na początku to Ty dawałaś mi siłę, pokazywałaś jak walczyć, jak być silną.? Nie możesz się poddawać.! Co się z Tobą stało...? Tak bardzo tęskniłam za Tobą, i co..? Rozczarowałaś mnie.... Oj tak, i to bardzo. Ale wierze, że to było tylko takie chwilowe, prawda. No powiedz, że tak. Nie możesz się podać.
    Pamiętaj, jesteś silna mimo wszystko, przypomnij sobie wszystko, bilanse, głodówki- chyba nie chcesz aby to wszystko poszło na nic.!
    Wracaj tu do nas, bądź taka zanim nas opuściłaś.
    Z niecierpliwością czekam na następnego posta w którym napiszesz, że jest już lepiej. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Stało się, niestety. Ale wszystkie pamiętamy, że masz w sobie siłę i upór, więc dalej, otrzepuj się, wstawaj i biegnij dalej :) Dasz radę wszystko odrobić, jestem pewna. Także do dzieła kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super że masz z kim biegać że mną nie ma kto ;/
    co do obzerania było minęło musisz pokazać swoją siłę na nowo. Wszyscy wieżą że dasz radę nie możesz ich zawieść

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyno, przecież zawsze jesteś taka silna! Od jutra musi być dobrze, wierzę w to. Kto jak nie Ty? Życzę dużo wytrwałości i zapraszam:
    od-zera-dama-kier.blogspot.com
    Ps. Prześliczny blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy czasem ma chwile zwątpienia. Też kiedyś tak miałam, stwierdziłam "a może jednak nie warto...". Ale też zrozumiałam swój błąd. Walcz o siebie i swoje marzenia! A w razie wątpliwości, masz przecież nas ;)

    OdpowiedzUsuń