wtorek, 6 maja 2014

113.



Dzisiaj w szkole 8 lekcji.. Masakra, ale jakoś zleciało pomimo tego, że przez 4 lekcje okropnie bolał mnie brzuch.. 
Po za tym nic ciekawego się działo.
Czeka mnie tylko bardzo duuuużo nauki, muszę pouzupełniać trochę zeszyt z historii i nauczyć się na pracę klasową z polskiego.. Cholernie mi się nie chce.
Planuję też wieczorem potańczyć sobie zumbe i poćwiczyć Tiffany 

No i napiszę cóż to jest ten mój eliksir na trawienie, a więc :
od 1/2 do 1 łyżeczki miodu,
od 1/3 do 1/2 łyżeczki cynamonu,
od 2 do 4 suszonych śliwek
od 1/2 do 1 cytryny
woda
( ja zawsze daję tę mniejszą ilość, ze względu na kalorie. No, ale wiadomo że ta większa porcja daje więcej efektów )
Wszystko to trzeba wieczorem razem wymieszać i odstawić na noc. Rano wypić na czczo i zjeść śliweczki ;)

Bilans : 
ziemniaki - 139
kapusta - 30
pieczona ryba - 232
eliksir - 62 
sok wielowarzywny - 110
kanapka z pastą rybną - 120
Razem : 693

Ćwiczenia :
mel B ramiona, brzuch, plecy i klatka piersiowa, pośladki - 400
trampolina - 100
rozciąganie - 50
zumba - 150
Tiffany - 100
Razem : -800

13 komentarzy:

  1. suuper bilans i tyle ćwiczeń podziwiam. mnie też boli brzuch :/ ech szkoda gadać

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ile ćwiczyłaś, podziwiam Cie Kochana :* brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to ostatnio zrobiłam z chłopakiem to co na zdjęciu i udało się, więc albo on jest mega silny, albo ja nie jestem aż taka gruba :P

      Usuń
  3. Wow, ty to dużo ćwiczysz!
    Lepiej się już czujesz?
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny bilans :) i tyle ćwiczeń jak tak mało kcal.. super masz moc ! eliksir smakowity :) 3maj sie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję Ci za przepis na eliksir. Na pewno dziś wypiję <3. Może, dodam do niego szczyptę imbiru, by miał również właściwości oczyszczające?
    Bilans masz super i tak dużo ćwiczysz :)
    Świetnie Ci idzie ;*****

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliwki zawsze super pobudzają metabolizm.
    powodzenia z nauką i z dietą, choć to akurat świetnie Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i pięknie z ćwiczonkami i dietą. Dobrze widzieć, że znowu dobrze sobie radzisz. Tak trzymaj! Nigdy nie pozwól sobie na poddanie się - tu chodzi o Twoje marzenia! Ściskam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. more helpful hints dolabuy.ru click to find out more her latest blog Read More Here explanation

    OdpowiedzUsuń