sobota, 17 maja 2014

116.



Hej, coś słabo mi wychodzi ostatnio dodawanie postów.. 
Myślę, że niestety tak będzie przez jakiś czas..
Udało mi się jednak porozmawiać jakoś z Tatą i od poniedziałku zaczynam psychoterapię.
Po za tym też dużo czasu zajmuje mi nauka. Ciągle mamy jakieś sprawdziany i inne takie rzeczy. 
Niestety niedługo będzie koniec roku szkolnego. Mogłaby być zima, byłoby więcej czasu do schudnięcia i pracy nad sobą. Chyba po raz pierwszy w życiu nie mam ochoty na wakacje. 
Wczoraj byłam na juwenaliach z M. i było super. Jakoś poczułam, że znowu żyję i niczym się nie przejmowałam, ale jak tylko wróciłam do domu, od razu wszystko wróciło.
Nawet nie chce mi się liczyć kalorii. Z ćwiczeniami też ciężko.
Głównie się uczę i czytam. 

JESTEM GŁUPIĄ SUKĄ


7 komentarzy:

  1. Ehh :/ Zostało tak mało czasu :( Wakacje juz niedługo :/ Trzeba na poważnie wziąć się za siebie -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie to mam tak jak ty ;c z jednej strony chce wakacje, bo to jedmal duzo czasu wolnego, ale z drugiej to tak maloo czasu, naprawde niefajnie ;c
    i dobrze, ze bedziesz chodzic na terapie, moze to serio ci pomoze ;*
    trzymaj sie cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jesteś ani głupia ani suka ;)
    bo czytasz i uczysz się czyli walczysz o siebie...
    olej blog, zrob cos dla siebie, spotkaj sie ze znajomymi, z M
    spedz milo czas

    OdpowiedzUsuń
  4. Co czytasz ciekawego? ;)
    A ja się właśnie cieszę, że będą wakacje. Tyle czasu, tyle możliwości. Pomyśl 2 miesiące wolności :)
    Cieszę się, że pogadałaś z tatem
    A po za tym to jesteś SUPER
    Trzymaj się =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. między innymi czytam "Harrego Pottera'' ale tak około 1 rozdział dziennie, a dalej to np. mam już za sobą "dziennik bulimiczki", "dieta (nie)życia", "dlaczego mężczyźni kochają zołzy", "cień motyla" i jestem w trakcie czytania "opętanie (nie)jedzeniem" :)

      Usuń
  5. Ja myślę podobnie. Mogłoby być więcej czasu do wakacji. Z jednej strony ciesze się z wolnego, ale z drugiej żałuje że nie wzięłam się prędzej za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze że staracie się z tatą staracie się naprawić relacje... Dobrze jest czasem tak oderwać się od tego wszystkiego nie przejmować się niczym i po prostu się bawić... :)

    OdpowiedzUsuń