poniedziałek, 26 maja 2014

119.



Dziękuję Wam za wsparcie i za te komentarze :) 
Uwielbiam też czytać Wasze posty chociaż ostatnio nie za bardzo mam czas na komentowanie ich.
Chcę przeczytać ich jak najwięcej, a mam też inne rzeczy. Niedługo wystawienie ocen więc trzeba się uczyć i uczyć i uczyć.

Byłam z Tatą w przychodni psychiatrycznej i dostałam termin na 4 czerwca.
Jest dobrze bo poprzednie dwie miały termin albo na sierpień albo na grudzień O.o

Dziś spotkało mnie coś miłego :D
Taki mega przystojny chłopak, niebieskie oczy, umięśniona klata do mnie zagadał 
w autobusie ^^ mamy nawet kilka wspólnych zainteresowań :D
Przedwczoraj straciłam jednego, a tu drugi xD
To mi pewnie też pomoże w walce z moimi dołami 

Bilans :
2 kanapki z dżemem light - 178
spaghetti carbonara - 520
sałatka warzywna - 311
jabłko - 48
Razem : 1057


9 komentarzy:

  1. Widzisz? Tamten był głupi. Zapomnij o nim. Żyj.
    Mhm... Niebieskie oczka ;)
    Trzymaj się =]

    OdpowiedzUsuń
  2. marzy mi się ktoś, kto by mnie tak samo zagadał.. i to w miejscu publicznym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejj <3 ja miałam podobnie z chłopakiem ;*
    niezły bilans. A czemu ty do psychiatry poszłaś ? :o dawno cię nie czytałam więc nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Milutko, że zagadnął ;). Śliczny bilansik kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy czytalam twoje notki miałam wrażenie jakbym pisała to ja. Mamy identyczną historie. Rok temu rowniez bardzo schudlam, do 44 kg, dzis jest 62 ... też czasem mam takie dziwne depresyjne humory, ale wstydze sie isc do psychiatry i opowiedziec mamie o moich problemach.
    Ale walczymy, nie poddajemy sie! Zdobędziemy nasze wymarzone ciałka, powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli czujesz, że taka wizyta Ci pomoże to jestem jak najbardziej za. Ludzie dziś się wstydzą chodzić do lekarzy, bo ktoś może pomyśleć, że coś jest z nimi nie tak, ja uważam że są oni od tego, żeby człowiekowi pomóc uporać się z własnymi emocjami i Tobie tego właśnie życzę. Z depresją nie ma żartów.

    OdpowiedzUsuń