środa, 5 lutego 2014

067.



Hej :) 
Dzisiaj postanowiłam jednak przerwać SPD. Uznałam, że to nie ma sensu bo ciągle pewnie będę przekraczać limit, może o nie wiele, ale tak i to nie ma sensu. Póki co nie będę na żadnej diecie, po prostu będę się pilnować. No, ale rezygnuję bo po jutrze idę na imprezę, później na noc do przyjaciółki, po tym przyjeżdżają do mnie kuzynki, następnie z Tatą jedziemy do jego znajomego i na końcu do kuzynek do końca ferii, a tam z jedzeniem już w ogóle będzie masakra, bo nawet to że zjem mało nic nie da kiedy tam jadają same kaloryczne rzeczy. 

No, ale dzisiejszy dzień ogółem był całkiem udany :) Byłam w kinie na "wkręceni", polska komedia, taka całkiem ok ;).. Ze szkoły mieliśmy za sponsorowane. No, a później tradycyjnie czytałam, rysowałam i dzisiaj z Tatą zrobiliśmy dzień oglądania starych kaset, żeby popatrzeć jak to kiedyś się nam żyło. O matko :D 
Super jest mieć coś takiego.

Jeśli chodzi o bilans, to wybaczcie nie chce mi się liczyć ile to będzie dokładnie xD... Ale zjadłam banana, mleko z płatkami, zupę pomidorową i 2 sztuki pieczywa chrupkiego z ogórkiem i twarogiem.
I do tego trampolina, fitappy i Mel B.



14 komentarzy:

  1. Ładny bilans, ładny. :) Faktycznie wspaniale mieć takie kasety, aczkolwiek jak ja oglądam moje stare filmy, dostrzegam tłustą krowę, no cóż.. Trzymaj się. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny bilans ;) Trzymaj się :*
    ____
    justmesomniare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś już wystraczająco chudziutka, nie uważasz ? chcesz mieć figure jak 10 latka czy jak piękna kobieta ? :)
    jedz owoce, warzywa, orzechy, mięso, ryby, unikaj słodyczy i ohydnych fast foodów, jedzonkiem odżywisz swoje piękne włosy i cerę, a ćwiczeniami wyrzeźbisz jędrne ciało, i będziesz piękna i do tego szczęśliwa bo masz wspaniałe życie i świetnego tatusia <3
    powodzenia mała :* (wybacz nie mogłam się powstrzymać :* )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bilans niepodsumowany liczbowo, ale widać, że wyszedł bardzo ładnie. Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bilans bardzo ładny. Oby tak dalej. Trzymaj się kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie że takie pamiątki są fajne jak się ma fajną rodzinę. I z jedzeniem dzisiaj znowu dobrze wyszłaś. Chciałam iść a wkręconych ale nie zdążyłam -,- Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć takie filmy ze swojego dzieciństwa :). Mało zjadłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to moze dieta HSGD ;) wieksze bilanse i cwiczenia :) zapraszam do mnie olciuk.ownlog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ile masz wzrostu i wagi jesli moge spytac? :) bo ja mam 169cm i 53kg i nie wiem do jakiej wagi mam schudnac aby byc idealna ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 167 i 50 kg :) .. Ale to wiesz, wszystko zależy też od budowy ciała, tego czy ma się bardziej mięśnie czy tłuszcz oraz od kości :P

      Usuń
  11. Ładniutki bilansik. Masz racje, żeby na razie dać sobie spokój z dietą niż mieć wyrzuty, że się zawala skoro i tak będziesz w miejscach, w których będą kaloryczne rzeczy.
    Trzymaj się kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. udanych ferii :)
    powodzenia

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  13. Z jeden strony ferie są straszne, ciężko unikać jedzenia ;/. Życzę powodzenia <3.

    OdpowiedzUsuń