czwartek, 6 lutego 2014

068.



Dzisiaj zbyt wiele nie robiłam. Z Tatą z rana obejrzeliśmy jeszcze jedną kasetę. W sumie mamy już 3 za sobą. Jejku jaka ja tam byłam śmieszna i chuda :D.. To były czasy, kiedy było się niejadkiem.
Później zaczęłam sobie robić zeszyt z takimi motywującymi tekstami, różnymi wyzwaniami, poradami i planami :P 
No, a po tym z Tatą pojechaliśmy do miasta do OBI oglądać tapety i sklejki bo będziemy remontować przed pokój jakoś niedługo. No i tak nam zeszło z 3 godziny, bo po drodze jeszcze Auchan i biedronka.
Na śniadanie jadłam jajecznicę z grzybami, a na obiad zrobiłam ostre gazpacho :) wyszło meega ostre, więc mój Tata bardzo zadowolony, bo on uwielbia ostre, no a mi przeczyściło nos xD
Hmm.. no i to tyle, dzisiaj jeszcze znowu będziemy oglądać kasety i robimy ocet jabłkowy.



10 komentarzy:

  1. Kasty <3 Ja akurat nigdy nie była niejadkiem, a kluchą niestety ;p
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam ostre jedzenie!! mmm...pycha <3
    Piękny bilansik ^^
    Trzymaj się chudziutko !! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że masz nagrania z dzieciństwa .. ja też bym chciałabym mieć takie ;) Wtedy wszystko było takie proste ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko jaki ty masz świetny kontakt z tatą <3 aż pozazdrościć.
    Fajnie że masz tyle energii.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetne kontakty z tatą. NIGDY tego nie zatrać, staraj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja nie lubię ostrego jedzenia :P
    Masz nagrania ze swojego dzieciństwa? jakie to słodkie <3 Wiesz co u mnie się nagrywało na kasety? Bajki z telewizora ;)
    Masz wspaniały kontakt z tatą
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie lubię ostrego jedzenia :) super że możecie sobie tak powspominać :) ściskam kochana ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny bilans. Oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie cię podziwiam że tak długo dajesz radę, ja wymiękłam i wracam z podkulonym ogonem... Dziękuje że jesteście, to daje mi siłę by zacząć od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz super relacje z tatą. :) Fajnie, że masz nagrania z dzieciństwa. ;) Szkoda, że ja nie mam takich kaset.

    Świetny bilans. :) Trzymaj się. ;*
    ____
    justmesomniare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń