poniedziałek, 3 lutego 2014

Podziękowanie ;*




Pierwsze co chciałam zrobić to ogromnie podziękować Wam za Wasze wsparcie !! ;*
Jesteście na prawdę świetne i pomimo tego, że nie znam Was '' na żywo '' to po prostu Was kocham <3
Jest mi też strasznie głupio za to co sobie sama zrobiłam i za to, że chciałam wtedy zwymiotować skoro sama wmawiam wszystkim, że nie powinno się tego robić. No cóż to było bardzo głupie z mojej strony. Więcej czegoś takiego nie zrobię i mam nadzieję też, że po tych doświadczeniach będę silniejsza :) Zwłaszcza po takim wsparciu z Waszej strony.
Nawet pierwsze co pomyślałam po powrocie do domu z tym szalikiem to, to że muszę zrobić mu zdjęcie i się Wam pochwalić. Niby zwykła rzeczy, a cieszy. Ten komin kupiłam sobie wczoraj na giełdzie za 10 zł ^^ Taki jaki chciałam mieć od 2 lat ! :D Więc jestem bardzo zadowolona.

Wieczorkiem dodam post z tego jak poszedł mi dzisiejszy dzień :)

Jeszcze raz, ogromnie Wam dziękuję ;***


16 komentarzy:

  1. Ja też Was kocham, choć Was nie znam, wiem, że jesteście mi potrzebne. No dobrze, że to przemyślałaś Kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że już wiesz co masz robić:) A kominek cudny, sama mam podobny, który kocham:D W czerwonym kolorze jest niesamowita siła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, wiedziałam, że masz rozum. ;* Po to tu jesteśmy, żeby się wspierać nawzajem. Niech ta czerwień Ci o nas przypomina. Buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będziesz silniejsza po tych doświadczeniach :*
    Dobrze, że zrozumiałaś, że to było głupie :) Ale już wiesz, że tak nie można :)
    A wsparcie tutaj to jakaś taka naturalna siła.
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wymiotuj, bo będzie źle. Naprawdę źle. Już lepiej więcej poćwiczyć niż to.
    Komin masz super, mam nadzieje, że dobrze grzeje. Też kiedyś miałam fazę na czerwone szaliki i czapki.
    Giełdy i hurtownie są super - jak mama ma firmę to mogę sobie zawsze coś kupić po cenie hurtowej i np jak w sklepie coś kosztuje 20 ja mogę mieć za 10.

    Czekam na bilans. Trzymaj się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie to jest najlepsze wśród Motylków: wsparcie i zrozumienie :)
    Też kupiłam sobie komin na giełdzie, tylko taki większy dwu-kolorowy i za 15 zł ^^ Podejrzane ;P
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie długo szukałam komina ale wszędzie były takie zwykłe za 30-50zł, a tu widzę piękny i tylko za 10zł, wow *.* . Wsparcie jest bardzo potrzebne i to niesamowite, że wszystkie potrafimy to robić jak nikt inny : ). Trzymaj się chudo <3.

    OdpowiedzUsuń
  8. wsparcie jest najważniejsze :)
    śliczny szalik i czerwony :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie trzymamy się razem, wspierany się, rozumiemy -i to jest wspaniałe <3 odnajdujemy się w jednym świecie .
    Idziemy przez to razem :)
    Trzymaj się chudo kochana }|{

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze jest żebyśmy zawsze były razem <3 Motylki są jak rodzina, od razu ciepło robi się na serduszku gdy o was myślę :3
    Bardzo podoba mi się twój komin, troche krótki, ale i tak świetny *_*
    Trzymaj się kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że masz już dzisiaj inne spojrzenie na świat. Nie warto się załamywać i podejmować pochopnych decyzji.
    A szalik świetny. I ma cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też Was kocham, nie raz już o tym wspomniałam. Super że jest tak pozytywnie :) trzymaj się ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komin, w moim ulubiony kolorze. Nie wymiotuj, to strasznie niszczy zęby i wgl cały organizm. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie jesteś sama :* My tez walczymy z tym samym co ty... Musimy się wspierać :* Zawsze możesz na nas liczyć
    Śliczny komin

    OdpowiedzUsuń
  15. Dasz radę Kochana :) Tylko się nie poddawaj. Nie ma co wymiotować! Po co sobie szkodzić :(?

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny szaliczek <3 Nie dziękuj, od tego jesteśmy, by dziękować !
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń