piątek, 7 lutego 2014

069.



Chciałabym mieć taką figurę ^

Dzisiaj póki co wiele nie zrobiłam. Z Tatą od rana robimy bimbera. Uznał, że musi mnie nauczyć jak to się robi :D Haha! no ja nie mam nic przeciwko. 
Do tego dogotował trochę fasoli, którą dodamy do tego gazpacho mojego i trochę do tego dodaliśmy wywaru grzybowego. Mmm.. wyszło pysznie ^^
Na śniadanko też znowu jadłam jajecznicę i nie dawno koktajl bananowy. Pewnie trochę kalorii wyszło, ale tam jak już mówiłam póki co jakoś liczyć sobie nie będę. 
No i po za tym, idę dzisiaj z przyjaciółką na imprezę ! Jejku jak ja dawno nie byłam na takiej prawdziwej imprezie domowej. No i poznam też w końcu nowych ludzi, bo znam tylko tą moją L. 
No i trochę poleje się wódki.. Hmm.. przynajmniej dostanę kopa dla trawienia xD


7 komentarzy:

  1. pisałam to już, zazdroszczę super kontaktu z tatą
    i bimbru :D uwielbiam bimber :D
    baw się świetnie dziś :)
    +dopóki jesz tak zdrowo to niczym się nie przejmuj i żyj kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Już i tak jesteś chuda ;)
    Miłej zabawy!
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalność, kochana. To się nazywa normalność. I co, smakuje pysznie, prawda??

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej imprezki kochana :) Baw się dobrze :) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. udanej zabawy :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  6. udanej imprezy :))

    no-eat-no-problem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej zabawy. ;p Już i tak masz śliczną figurę. :)

    OdpowiedzUsuń