poniedziałek, 10 lutego 2014

074.




Oto macie zdjęcie tej narzutki którą udało mi się wczoraj kupić z grosze ^^

Aż trudno mi też uwierzyć, że już minął tydzień ferii :( A w sumie tak nie wiele zrobiłam.. No cóż często tak bywa. Chociaż wiem, że w ten tydzień też chyba zbyt wiele nie osiągnę. Przyjeżdżają do mnie dzisiaj kuzynki i w czwartek jedziemy do nich, chyba, bo najpóźniej to w piątek. Obie mają chłopaków i chcą z nimi wtedy być. Ja tam sobie będę walić tynki xD.. Bardziej smuci mnie to, że wtedy aż do czasu kiedy do nich nie pojadę to nie dodam żadnego postu.. Ponieważ mieszkam w małym mieszkaniu, a to są takie uzależnione od komputera i internetu stworzonka, że tutaj to ciągle będą przesiadywać, a zwłaszcza M. -.- .. trochę to żałosne moim zdaniem, bo przecież ona chyba przyjechała do mnie, a nie po to żeby siedzieć przed komputerem ? No i po za tym jak ja nawet wejdę, to pewnie będą patrzyły co robię, a nie chcę przecież, żeby się dowiedziały o istnieniu tego bloga. No, a jak będę u nich to z kolei dużo czasu jedna i druga będą przed swoimi siedziały, więc będę mogła coś spokojnie dodać :) 
W sumie mogłyby przyjechać jutro, tak bym jeszcze coś z Tatą dziś pewnie porobiła, a tak to no nie wiem.. Te pewnie będą chciały iść na pizze albo na zakupy albo do kina. Noo, albo nie będzie chciało im się wychodzić i będą wolały siedzieć w domu -.- no a wtedy pewnie większość czasu, to co pisałam wyżej. Bo tak bardziej rozmawiać to pewnie będziemy tylko przez kilka godzin po ich przyjeździe i w nocy. Wszystko było jakoś łatwiejsze, kiedy nie były takie uzależnione od komputera i do czasu kiedy zaczęło mi się to nie podobać. No bo bez jaj.. Rozumiem jak nie mają nic innego do roboty i sobie przy nim siedzą.. No, ale jak się u kogoś jest ? Albo jak ma się gości ? 


10 komentarzy:

  1. Może uda Cię się wyrwać i napisać posta? :) uważaj, na dziewczyny, żeby Cię nie zmusiły do słodyczy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. aha te uzależnienie od komputera :D
    miłego pobytu u kuzynek

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że mimo wszystko spotkania rodzinne będą udane. Może już nie są uzależnione? ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację to trochę (bardzo) nie na miejscu, że tak przyjeżdżają w odwiedziny a siedzą przed komputerem ;/ No, ale życzę Ci wytrwania z nimi i nie rozniesienia ich (bo ja bym chuya rozniosła ;))
    Powodzenia kochana i miłych ferii :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych ferii kochana i żebyś wytrzymała z kuzynkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę wytrzymać z tymi kuzynkami kochana :) a powiedz mi z jakiego województwa jesteś, bo pisałaś że jesteśmy z tego samego miasta. Miasta pewnie nie zdradzisz to powiedz chociaż województwo ? Ściskam kochana i życzę udanego wypoczynku na feriach :)

      Usuń
  6. Trzymaj się kochana, domyślam się, że będzie ciężko z kuzynkami skoro one tylko cały czas siedzą przy komputerze, ale na pewno ci się uda ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Będziemy walić tynki wspólnie z milionami singielek z losowania :D
    Przeżywanie życia przed kompem... ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też denerwuję gdy ktoś do mnie przyjeżdża i sobie siedzi przed komputerem ;/. Tak czy inaczej, życzę miłej, drugiej połowy ferii : ) <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mam taka narzutke,tylko niebieską :)
    Powodzenia i zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń