poniedziałek, 3 marca 2014

079.



mój tatuaż z henny :D
Jak na pierwszy to nie jest zły moim zdaniem ^^


Dzisiaj u mnie w sumie nic szczególnego się nie działo. 
Byłam z L. kupić po szkole podręcznik, poćwiczyłam i teraz przeglądam różne strony i pewnie się trochę pouczę ;) no i znowu poćwiczę.

Dzisiaj 3 dzień Alice's diet, więc tylko herbata i mleko. Kupiłam sobie więc mleko 0,5 % , ponieważ 0 % nie ma żadnych witamin, bo te które są w mleku są tylko w tłuszczu, więc już wolę wybrać to 0,5 %. 

wyzwanie dzień 3 :
zdjęcie które Cie inspiruje.


wiem, że już je dodawałam ale jest chyba moim ulubionym z thinspiracji <3


10 komentarzy:

  1. Właśnie, muszę spróbować bawarki, jeszcze nigdy jej nie piłam :P
    Zdjęcie faktycznie jest mega inspirujące, ile ja bym dała za taki brzuszek ;_;

    Trzymaj się chudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej pić 1,5 - 2 % ;).serio i smak ma i owe witaminki o ktòrych mowisz.
    Ładny tatuaz i jeszcze lepsze zdjecie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na pierwszy raz to wyszedł ci świetnie <3
    Też jestem na Alice Diet i pije 1,5 %. BTW. Uwielbiam mleko <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten tatuaż *,* Też chcę taki.
    Też podoba mi się ta thinspiracja jest prześliczna.
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tatuaż.
    Brawo za kolejny dzień na diecie, oby tak dalej.
    Trzymaj się kruszynko. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. No talent masz, bo tatuaż na pierwszy nie wygląda :)
    Powodzenia na diecie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tatuaż! Bilansik super szkoda, że mam uczulenie na mleko >.<. No cóż nic na to nie poradzę, tak trzymaj! Dodaję blog do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten tatuaż *.* Co do thinspiracji to ta także należy do moich ulubionych }i{

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny tatuaż :) trzymaj się słońce ♡

    OdpowiedzUsuń