środa, 5 marca 2014

081.



A, więc dziś znowu mam 3 dzień Alice's diet. 
Samo mleko i herbata.
Gdybym nie zawaliła wczoraj, czego ciągle nie mogę sobie wybaczyć.. to... 
dobra.. muszę przestać się nad sobą użalać..
Na szczęście miałam dzisiaj 2 wf'y, do tego ćwiczyłam rano, po szkole i jeszcze nie długo znowu ćwiczę. 

Ogromnie też Wam dziękuję za wczorajsze wsparcie i porady ! ;* 
Nie wiem co bym bez Was zrobiła.

Bilans : 
mleko - 218kcal

wyzwanie dzień 5 : 
Twój największy strach w utracie wagi : 
to, że będzie mi zimno, będą mi bardziej wypadać włosy i to że może zdarzyć mi się napad.



8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że już lepiej, jednak nie wiem jakim cudem Ci wystarcza w ciągu dnia picie samej herbaty z mlekiem bez jakiegokolwiek jedzenia w ciągu dnia. Ja bym nie wytrzymała. Ale ja to ja, ty to ty :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. aż się uśmiechnęłam gdy zobaczyłam to zdj :) a ja właśnie lubię jak mi jest zimno i słabo. czuję się wtedy bardzo dobrze. nie wiem czmeu może dlatego że mam świadomośc tego że chudnę. bilans mały, uważaj na wieczorny napad

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, Alice's Diet. Podziwiam ;3 Ja bym się nie odważyła ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki bilans? jak ty to zrobiłaś? zazdroszcze ci silnej woli

    olciuk.ownlog.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bilans ja bym nie wytrzymała ^^, brawo, brawo i jeszcze raz brawo :D. Trzymaj tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę blinasu nie wiem czy bym tak wytrzymała :3 trzymam za ciebie kciuki motylku <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wczoraj się nie liczy , dzisiaj jest super :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny bilans kochana :) nie przejmuj się tamtym napadem, każdemu może się zdarzyć :) ściskam ♡

    OdpowiedzUsuń