wtorek, 11 marca 2014

088.

thinspiration :

No, dzisiaj znowu zaczynam głodówkę :) 
Bo w sumie dobrze mi idą i nie było ze mną źle, więc chyba je polubiłam.
Przy okazji zauważyłam, że na nich wzrasta moje obrzydzenie do jedzenia, no i bardzo dobrze ^^ 
Hmm.. no a w szkole sprawdzian z historii poszedł mi idealnie ^^ wszystko wiedziałam i nawet zadanie na 6 zrobiłam :P 
No, a z polskiego odwołała :)
Cóż za piękny dzień !

bilans :
0 / 0

wyzwanie dzień 11 :
Twój ulubiony blog i dlaczego ?
hmm.. dlaczego ? 
był jednym z pierwszych blogów, który zaczęłam czytać. Też sposób w jaki jest pisany.. po prostu magia, czułam się jakbym czytała książkę. Okropnie wciągnął mnie ten blog i przeczytałam go całego, jest też dla mnie ogromną inspiracją. Bardzo szkoda, że Brenda na swoim nowym blogu nie pisze już tak często jak na tym.




7 komentarzy:

  1. Gratuluję kolejnego udanego dnia zaliczonego perfekcyjnie sprawdzianu! :D
    Całusy.
    Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. No więc gratuluję sukcesów w szkole i udanego dnia, kochana! :*
    Tutaj masz o chromie, o którego wyjaśnienie działania prosiłaś :3
    http://diety.wieszjak.polki.pl/abc-odchudzania/316680,Wplyw-chromu-na-odchudzanie.html
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że z historii dostaniesz szóstkę :). Gratuluję głodówki kochana! Oby tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Ja też tak mam, że im mniej jem tym większe obrzydzenie do jedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jezu.. To również mój ulubiony Blog.. I to właściwie dzięki niemu jestem tym kim jestem bo dał mi mega motywacje, i również przeczytałam calutki. Niestety, ale Brenda w tej chwili 'odpoczywa; całkowicie od Internetu, więc.. (dobrze rozumiem dlaczego. Widziałaś jej aska?.. Brak słów.)

    A co do ciebie.. JAK JA CI ZAZDROSZCZĘ! chciałabym mieć tak silną wole jak ty! Powodzenia kochana:)

    + Zapraszam do mnie http://motylekmotyleczekmotylunio.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń