środa, 12 marca 2014

089.


Hej hej :) 
Dziś była taka śliczna pogoda, aż od razu chce się żyć ! 
Udało mi się też dziś dostać z przyrody 5 ( nie nie jestem w podstawówce tylko w liceum xd ) no i poprawiłam swój czas z rzutów do kosza na wf'ie ^^
Od wczoraj też i dzisiaj zaczęli do mnie i M. przychodzić cały czas tacy chłopcy z 3 klasy gimnazjum na przerwach.. o ile wychodzimy na boisko. Chyba któremuś z nich się jedna z nas spodobała.. No, ale cóż ma chyba trochę pecha bo trochę nie ten wiek. No, ale jest miło i są całkiem zabawni, więc całkiem przyjemnie spędza się z nimi przerwy :P
Idę sprzątać i ćwiczyć "turbo spalanie" i mel b "pupa"

Bilans :
0 / 150

wyzwanie dzień 12 :
- Co jesz normalnie, kiedy się nie odchudzasz ?
praktycznie wszystko, tylko tyle że pilnuję kalorii i unikam tłuszczu i soli.


7 komentarzy:

  1. taki bilans to ja rozumiem. nie zawal już tylko. do końca dnia zostało parę godz. pilnuj się. nie zmarnuj tego pieknego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ci odą te głodówki. Też się zaraz biorę za Ćwiczonka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie ci poszło. mam nadzieję że nie zawalisz do końca dnia, ale jestem pewna że nie, jesteś silna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Znów kolejna udana głodówka, podziwiam! C:
    Gratuluję silnej woli i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci idzie,cieszę się że miło spędzasz czas.Trzymaj tak dalej. Trzymaj się, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie, że tak się ludziom chce życ przy takiej ladnej pogodzie ;)

    Trzymaj się ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. wow rewelacyjnie sobie radzisz , podziwiam :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń