czwartek, 6 marca 2014

082.



Wczoraj były dwa sprawdziany z angielskiego i polskiego, dzisiaj z niemieckiego..
Dobrze, że jutrzejszy z historii został przeniesiony, bo chyba bym oszalała.
Chcę mieć trochę czasu dla Taty.. 
Zwłaszcza, że skoro nie ma jego dziewczyny i mogę mieć go tylko dla siebie. 
A już miesiąc bez niej strasznie szybko zleciał.. 
Dobrze, że w kwietniu prawie cały miesiąc będę miały wolny więc będziemy mieli duuużo czasu dla siebie :) 
I też Tata zaproponował różne wyprawy, co oznacza duuuużo spalonych kalorii :)
Wczoraj wieczorem dostałam też okres, po raz pierwszy od 13 miesięcy ! 
Strasznie się ucieszyłam xD .. ale dzisiaj już mam go dość.. Mogłabym mieć go tylko raz na rok :)

bilans :
0 / 200

ćwiczenia : 
20 minut - trampolina
10 minut - Mel B
50 minut - latin dance aerobic

wyzwanie dzień 6 :
Dlaczego chcesz schudnąć ? 
Żeby być piękną osobą, którą wszyscy podziwiają za to co osiągnęłam. Oraz żeby słyszeć jak za plecami wredne dziewczyny obgadywały mnie za to jak mnie nie cierpią za to, że mi się udało, a także żebym mogła słychać ich głupich zmyślonych historyjek na mój temat. To zabawne.



8 komentarzy:

  1. Głodówka, super <3 Mi się jeszcze nie udało i jeszcze tyle ćwiczeń *.* ~idealnaaa.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. taki trochę matematyczny obrazek :) kojarzą mi się z nim tylko kolejne liczby naturalne.

    no gratuluję. dzisiaj pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana świetnie ci poszło, oby tak dalej <3 powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny bilans!
    Jesteś dla mnie ogromną motywacją, uwielbiam Cię!
    Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjnie sobie radzisz

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana świetna głodówka + te ćwiczenia, aż mnie duma rozpiera :D. Trzymaj tak dalej! ;*

    OdpowiedzUsuń