niedziela, 30 marca 2014

098.



Wczoraj cały dzień z Tatą byłam zajęta remontem przedpokoju i już prawie go skończyliśmy ^^
Do tego zrobiło się wielkie "wiosenne" sprzątanie i przeglądanie wszystkich rzeczy, więc też trochę powstawiałam rzeczy na tablica.pl xd jak chcecie to możecie sobie looknąć -----> TU

No, a dziś wybraliśmy się na 4 godzinki do lasu i podstawiliśmy butelkę pod brzozę. 
Za jakieś dwa dni, Tata pojedzie po nią i będziemy mieli 5 litrów soku z brzozy ^^ 

Powinnam też zacząć się uczyć z angielskiego i matmy, ale za nic mi się nie chce.

Bilans :
woda z cytryną - 16


wyzwanie dzień 19 : 
kiedy ostatnio jadłaś fast food ?
Hmm.. chyba jakoś w grudniu pizzę. 
Pamiętam, że niedługo przed świętami przyjechały do mnie kuzynki i poszłyśmy do pizzerii pod moim blokiem. Ogólnie, ja mam to szczęście, że brzydzą mnie fast foody, jedynie pizzę chętnie zjem.  


10 komentarzy:

  1. Jak Ty to robisz tymi bilansami, magia. Nie mniej jednak, jesteś cudowna <3 Stay Strong

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci idzie z tymi głodówkami! Oby bilanse wyglądały tak dalej! Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju... uwielbiam Twoje bilanse. *-* . ahh ehh itd. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no nic nie jesz? :o Ale ta motywacja u góry to niezła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać jak się zważysz! :) Pięknie Ci idzie, naprawdęzazdroszczętej siły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A komu się chce uczyć hah ;3
    Piękny bilans ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje bilanse są moim marzeniem.! Co więcej. Chce spełnia te marzenia. Stałaś się moja inspiracją - ale boję się że jestem za słaba. Jednak z drugiej strony jeszcze tylko jutro i nowy miesiąc, może powinnam od 1 zrobić sobie głodówkę. Tyle już o nich czytałam, tyle o nich wiem więc czemu nie spróbować swoich sił. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a z tym sokiem z brzozy to naprawdę działa.? :)

    OdpowiedzUsuń