piątek, 7 marca 2014

083.



Hej hej :D
Ogromnie dziękuję Wam za komentarze pod wczorajszym postem, bo dały mi ogromną siłę ^^
Jesteście najlepsze ;* 

Dzisiejszy dzień jakoś zleciał, chociaż z bólem głowy bo zawsze jak coś jest z ciśnieniem to trudno jest mi wytrzymać, ale jakoś dałam radę :)
Hmm.. no i co tu by napisać ? Nic się u mnie nie działo ciekawego.
Dostałam 1 z pracy klasowej z matmy, tak jak cała klasa. 
Ale to się poprawi ;) 
Po szkole trochę spałam i dopiero co się nie dawno obudziłam. No i chyba pójdę sobie z Tatą posiedzieć i niedługo biorę się za ćwiczenia, no i znowu sobie z nim posiedzę :D Może będzie coś ciekawego w telewizji ? Się zobaczy.

Dzisiejszy bilans ( jestem bardzo dumna ) : 
0 / 500

wyzwanie dzień 7 : 
czy Twoi rodzice wiedzą, że się odchudzasz ? przejmują się ?
- Tak, mój Tata wie o tym i widzi, że często robię sobie diety, zresztą nie raz mówię, że dzisiaj nie jem bo robię sobie głodówkę albo że nie zjem mięsa, bo chcę być wegetarianką. Co prawda nie wie, o tym jak czasem dostaję paranoi. No, ale się nie przejmuje, bo twierdzi że mogę robić co chcę z jedzeniem. Chociaż pewnie gdybym była za chuda, to już by coś powiedział. 


6 komentarzy:

  1. To widzę, że bilans taki jak u mnie ;* Ładnie. Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za piękny bilans! Tylko zazdrościć :). Miłych ćwiczeń i przyjemnego oglądania TV z tatą ;). Trzymaj się chudo ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeejku *.* zazdroszczę i bilansu i tego że twój tato tak sie zgadza na głodówki, też bym tak chciała ale z moimi rodzicami nie ma szans :c
    Trzymaj się kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój tata nic nie mówi jak nie jesz cały dzień :O
    dziwne mega :O
    fajnie że dają Ci luz i wybór ale ja pierniczę żeby nie reagował na głodówki to dla mnie extremalnie dziwne zachowanie :D
    mając 30lat u mnie by to nie przeszło hahaha :D
    miłego wieczoru kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie, ładnie.
    Trzymaj się ; **

    OdpowiedzUsuń
  6. to masz spokój w domu. tylko nie nadużywaj zaufania bo potem może zacząć cię kontrolować. bilans idelany. o kcal! jestem z Cb dumna :))

    OdpowiedzUsuń