sobota, 1 marca 2014

077. Dzień Detoksu



Dzisiaj pobudka o 5, poszłam biegać po czym się rozciągałam. Więc tak o 6.20 skończyłam moje pierwsze dzisiejsze ćwiczenia. 
Po ćwiczeniach ogarnęłam trochę pokój i brwi oraz obejrzałam odcinek z Cassie ze Skinsów :) 
To działa inspirująco. 
Po filmie, znowu się rozgrzałam, poskakałam na trampolinie i porozciągałam. 
Później wysprzątałam cały dom, zrobiłam pranie. 
Następnie ćwiczenia z Mel B, po niej popodcinałam sobie końcówki włosów i wzięłam się za odkurzanie.
Po tym zrobiłam sobie czarne i kasztanowe pasemka ( mam ciemnobrązowe włosy ), do tego henna na brwi.
Po tym, oczyszczanie twarzy, maseczka z drożdży na twarz i na włosy, następnie płukanka z octu i po niej płukanka z kory dębowej. Później pedicure, manicure xD, papka z ziemniaka pod oczy. 
Po tych zabiegach Skalpel z Chodakowską.
Po tych moich ostatnich dzisiejszych ćwiczeniach zapaliłam sobie kadzidełko w całym mieszkaniu i przygotowałam sobie kąpiel z solanką w wannie. Czekał też na mnie peeling całego ciała. A po wyjściu też naoliwiłam się calutka wraz z włosami. No może oprócz małego miejsca, w którym zrobiłam sobie tatuaż z henny. 

Dzień w 100 % udany i do tego dzisiejszy bilans = 0 kcal. 

25 dniowe wyzwanie : 
dzień 1 - Twój wzrost i waga :
wzrost - 167
waga - 62 kg


3 komentarze:

  1. Jeja, jaki aktywny dzień! To uświadamia mi, że jestem grubym leniem siedzącym pół dnia w internecie i marnującym czas. Gratuluję dnia, naprawdę. Trzymaj się!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku wcześnie wstajesz, podziwiam cie :)
    Strasznie aktywnie i chudo u ciebie <3

    * przyłączam się do pytania, bo sama bym obejrzała kilka odcinków z Cassie

    OdpowiedzUsuń