poniedziałek, 6 stycznia 2014

034.




Byłam dzisiaj u Cioci. Miałam nadzieję, że będzie tylko ciasto, a tu co ?
Oprócz ciasta dostałam jeszcze ogromną porcję bigosu i kiełbasę do tego -.- ...
Dobrze, że przynajmniej teraz postanowiłam ją odwiedzić, bo nie będę musiała tego zrobić przez jakieś dwa miesiące, więc tak akurat przed rozpoczęciem diety i tuż po świętach nie jest najgorzej.. Bo gdybym miała po tej baletnicy do niej iść albo jakiejkolwiek innej, to bym się chyba załamała.
Wrrr... czuję się jak totalny klops !
Miałam zacząć od jutra baletnicę, ale przekładam ją na środę. Przez tą kiełbachę i ciasto i wgl. tak się ciężko czuję, że wolę sobie najpierw jutro zrobić oczyszczający dzień owsiankowy ( Z pół litra mleka i 1 litra wody oraz z 7 łyżek płatków owsianych i 4 łyżek otrąb owsianych ).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz