poniedziałek, 27 stycznia 2014

SPD - 1




Postanowiłam zacząć SPD :) 
Łatwiej jest mi się trzymać kiedy mam jakieś limity. Lubię żyć w takiej kontroli, po prostu jest łatwiej. 
Po za tym to nie przeszkodziło mi też w moim owsiankowym dniu.
No i też co z tym przyszło postanowiłam stać się nową sobą :) 
I zrobiłam sobie ważne zasady, które będą mnie prowadzić :D
Napiszę Wam kilka :
1. Zawsze będę miała w domu i pokoju porządek i będę o niego dbała.
2. Będę się uczyć i zawsze będę przygotowana.
3. Będę więcej rysować, czytać i grać na gitarze.
4. Będę bardziej pewna siebie i nie będę się niczego bała co jest związane z kontaktami z innymi ludźmi.
5. Dwa dni w tygodniu poświęcę na ''zabiegi piękności'' xD.
5. Będę dużo ćwiczyła i mało jadła. Jeśli będę miała chęć zjeść coś nadprogramowo, to spojrzę na bransoletkę, jeśli to nie zadziała to coś wypiję, jeśli mi się nie uda, to to co zacznę jeść zamiast połykać wypluję. Jak nie to kara. Muszę mieć silną wolę.
6. Herbata miętowa moim nałogiem <3

Hmm.. no i już mi dobrze idzie :D
Jestem z siebie dumna, bo poszłam załatwić sobie dzisiaj dentystę, jedzenie programowo, ocenki, czytanie ;)
znalazłam kilka inspiracji do rysunków oraz napisałam do kolegi, w końcu się odważyłam spytać się czy sie spotka ze mną ^^ 
TROLOLOLO :D

Bilans : 
owsianka podzielona na 5 części - 513/500

trochę przekroczyłam, no ale to tylko 13 kcal. 


6 komentarzy:

  1. Ojej, te 13 kcal to nic przecież przy takim bilansie. :] Powodzenia w dążeniu do celu. Trzymaj się. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały bilans :)
    powodzenia

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, dobrze jest mieć cel nałożone z góry, to pomaga w pilnowaniu się :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny bilans kochana :)oby tak dalej! Trzymaj się chudziutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam się zmieniać i robić sobie różne wykazy zasad i plany diety i ćwiczeń. Moje zasady zazwyczaj wylądają dokładnie tak, jak Twoje. Powodzenia w tworzeniu nowej siebie :)

    http://ginger00flame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm SPD <3 Może sama spróbuję. Tylko skończę dietę 500 kcal. :)

    http://idealnaaa.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń