sobota, 25 stycznia 2014

055.



Zakochałam się w tym zdjęciu ! *.*
Super są te malutkie Motylki <3

Dzisiejszy dzień zrobiłam sobie taki dosyć roboczy. Zrobiłam wielkie sprzątanie w kuchni, nawet wypolerowałam kafelki. Wielkie sprzątanie w łazience, po odkurzałam też w całym domu i umyłam okno, lustro i powycierałam kurze w pokoju. Zostawiłam sobie tylko zmianę pościeli na jutro i pranie. Do tego zadzwonię dzisiaj w końcu do Ali :) miałam zadzwonić tydzień temu, ale się z czasem nie wyrobiłam.

No i też trochę odpowiedzi :) 

Overpower weakness - wing chun to sztuka walki, jedna ze sztuk kung fu ;) 
mamy w szkole ją organizowaną jako samoobronę, bo wing chun jest taka bardziej techniczna, więc osoba słabiutka może efektywnie się obronić przed jakimś super osiłkiem :D. To tak w skrócie oczywiście.

Izabela - płukanki do włosów, to za każdym razem po myciu sobie płuczę włosy płukanką z kory dębowej ( można kupić w aptece i wtedy się gotuje trochę kory w wodzie, ale ja po prostu zalewam wrzątkiem i zamykam pokrywką w garnku i zostawiam na noc i rano sobie spłukuje ) i podobnie jeszcze robię z liśćmi z brzozy i pokrzywą. No i też robię płukankę z octu jabłkowego ( 1 litr wody z 1/4 szklanki octu ) tylko, że w tej płukance to sobie koło 20 minut zostawiam i spłukują wodą, bo wiadomo że no przyjemnie by nam nie pachniały od octu. 

Pozdrawiam Was Kochane ;**



4 komentarze:

  1. A z dieta wszystko ok bo nic nie napisalas? Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że zrobiłaś sobie taki dzień "roboczy". Dużo kalorii spaliłaś, pewnie nawet wszystkie co zjadłaś :)
    A płukanek do włosów nigdy nie robiłam, nie jest mi to chyba do szczęścia potrzebne.
    Trzymaj się kochana ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak bilans dzisiaj? Trzymaj się ciepło kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To super, wszystko poogarniałaś i ile kalorii spaliłaś! ;) Pozdrawiam kochana.

    OdpowiedzUsuń