piątek, 24 stycznia 2014

054.



Wczoraj pojechaliśmy odwieźć dziewczynę mojego Taty do jej rodziny i i tam znowu jedzenie.. 
trochę zawaliłam, bo było mega pyszne i MEGA kaloryczne ciasto.. 
czuję się z tym beznadziejnie..
Dlatego dzisiaj głodówka ! 
No i idę dzisiaj w końcu na trening wing chun ^^
No i też na studium rysunku później od razu ! :D
A na nim to byłam ostatnio przed świętami.. ominęły mnie 3 zajęcia. Ciekawe co teraz w ogóle robimy ? 
Przyjdę to się dowiem. Najwyżej nie będę miała tego co potrzebne, no ale wtedy mi pożyczą. W sumie mogłabym do kogoś napisać, ale mi się nie chce xd. 

Aaa.. i jeszcze jeśli chodzi o picie drożdży. Są ohydne. Mam nadzieję jednak że za to działają, ale to się okaże ^^ jak pojawią się pierwsze efekty, czy ewentualne skutki uboczne to od razu dam Wam znać ;)

O matko, ale ten post trochę chaotyczny.


6 komentarzy:

  1. Rety... weszłam na twojego bloga i zwątpiłam w to czy wiem gdzie jestem. Tyle tu pozmieniałaś ;p
    nie przejmuj się tym ciastem... jeden dzień luzu jeszcze nikomu nie zaszkodził ;)
    Trzymaj się kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tu kolorowo , pierwsze o czym pomyślałam to o wiośnie :)
    ciasto od czasu do czasu można zjeść

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Chaos jest dobry, chociaż muszę się przyznać, że nie wiedziałam, czy dobrze trafiłam. ;) Czekam z niecierpliwością na efekt drożdży. Powodzenia, trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ciasto!!! Super wygląda nowy wygląd bloga...bez sensu napisane :) trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, raz nic się nie stało. Jak mi kiedyś ktoś napisał "wszystko jest w porządku póki dobrych dni jest więcej niż zawalonych". :) Więc nie zamartwiaj się.
    A co to jest Wing chun?
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wlasne oczy widzialam efekty picia drozdzy ale ja po jednym razie gdy wypilam -od razu tym zwymiotowalam. To zbyt ohydne dla mnie ;(
    Powodzenia ! Moze podrzucisz mi jakis dobry szampon do wlosow? Musze zmienic bo juz stosuje 3mies BioVax i czas na inny.
    I pisalas ze robilas płykanki? Dobrze pamietam? Napiszesz co robisz z wloskami? Kurcze kocham te swoje wlosy ale nie mam do nich siły powoli. Rosną jak chcą , lecą garsciami i jednego dnia są bajecznie piekne a drugiego to wielka szopa kłaków :p

    Ps.pozyytywne zmiany widze
    Ciesze sie
    Trzeba nam duzo radosci bo i tak juz siebie karamy tym wszystkim....
    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń