czwartek, 2 stycznia 2014

Podsumowanie 2013




Czas na podsumowanie 2013 roku, który ogólnie uważam za bardzo udany :)

  • Udało mi się schudnąć 15 kg,
  • Przeszłam kilka diet i poznałam bardzo wiele ciekawostek, faktów i informacji na temat odżywiania się, odchudzania i ćwiczeń,
  • Moje włosy dosyć sporo urosły, 
  • Poznałam wielu zajebistych ludzi, 
  • Miałam bardzo ciekawe wakacje podczas których praktycznie się nie nudziłam,
  • Jeżdżę lepiej konno i nauczyłam się w końcu trochę skakać, 
  • Zakupiłam sobie trampolinę,
  • Przeszłam kurację antybiotykową,
  • Miałam najlepsze oceny w klasie,
  • Skończyłam remont w moim pokoju,
  • Byłam na obozie przetrwania,
  • O wiele lepiej rysuję i maluję,


Hmm.. na pewno napisałabym więcej rzeczy, ale na tą chwilę jakoś ich nie pamiętam.. Wiem, że pewnie też znacie ten ból xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz