piątek, 17 stycznia 2014

Baletnica - dzień siódmy



Dzisiaj dzień siódmy, więc powinno być mięso, które jednak zmieniłam sobie na gotowane jajka :P
Po prostu strasznie nie lubię gotowanego mięsa, no i też brak warunków żeby takie zrobić kiedy mieszkam z Tatą i jego dziewczyną, już nie mówiąc o tym jakie by to się wydało dziwne, że nagle zjadłam gotowane mięso, którego nie cierpię.. 
No i dzisiaj znowu zostałam w domku tak jak to mówił mój Tata, że mi się nie opłaca xd 
On z kolei też się wkurzył trochę, że ciągle jestem taka słaba, a ponieważ on interesuje się bardzo takimi rzeczami spirytystycznymi, to zbadał mnie takim wahadełkiem i mój pokój, no i stwierdził, że winą może być piramidka stojąca na mojej szafce. Zabrał ją i powiedział, że sam by mnie wykończył.. Bo była jakoś tak ustawiona, że wyżerała ze mnie energię xD.. Powiedział, że powinno pomóc. Jeśli nie to znaczy chyba po prostu, że baletnica mi nie służy, ale to się okaże jak się będę czuła przed zakończeniem diety.
Dzisiaj pisałam też z moją kuzynką, na którą się wkurzyłam jak zwykle. Oczywiście tak jak myślałam, ona pisze i kręci z takim chłopakiem, któremu na początku to ja się podobałam xD.. Zawsze tak jest, że jeśli ja się spodobam jakiemuś chłopakowi, który jest przystojny i fajny, to ona zaraz zaczyna do niego pisać, żeby go bardziej do siebie przekonać.. Ile razy już tak było ? pięć razy w przeciągu roku :P Bo jakoś właśnie rok temu schudłam i wyładniałam, dzięki antybiotykom bo pozbyłam się trądziku. Ta teraz widzi we mnie konkurencję i jest strasznie zazdrosna o wszystko -.- .. Myśli, że ja tego nie widzę, ale jednak jest inaczej. 
No i jeszcze zaczęła mi gadać, że powinnam sobie znaleźć chłopaka i mi wmawia i wmawia, a ja mówię że nie czuję takiej potrzeby ( po za tym jakiego mam mieć nawet jeśli bym chciała, jeśli ta od razu rzuca się jak na świeże mięso, na każdego normalnego któremu się spodobam ? ).. No i oczywiście, ona chce żebym była gruba tak jak kiedyś i znowu mi gada, że wyglądam okropnie i tego typu rzeczy.. Ciekawe tylko, że jakoś ona jest jedyną osobą, która tak uważa, bo wszyscy inni mówią, że wyładniałam i wyglądam super xD 

No i próbowałam zrobić też coś z tymi komentarzami w ustawieniach, no zobaczymy jak to z nimi będzie :)
Mam nadzieję, że będzie już ok 

3 komentarze:

  1. nie słuchaj się tej kuzynki
    powodzenia w kolejnym dniu baletnicy

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej. Fajną masz kuzynkę :p Olej ją. Zazdrości.
    Baletnica świetnie Ci idzie
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję że wytrwałaś w diecie już tyle dni :) Kuzynka się nie ma co przejmować, jesteś od niej o wiele lepsza .

    OdpowiedzUsuń