środa, 22 stycznia 2014

052.




Hej tu macie LINK to spisu blogujących Motylków. 
Jest to strona założona przez Ginger Flame. Na tym blogu, wystarczy że przeczytasz regulamin i jeśli go spełniasz to może zareklamować swój blog, wysyłając do niego linka. Dzięki temu wszystkie Motylki możemy się łatwiej znaleźć, a zwłaszcza takie które są aktywne, co jest przecież ważne bo wtedy jest się o wiele łatwiej wspierać :) 

Dziękuję Wam też za te wszystkie miłe komentarze pod podsumowaniem Baletnicy ;*
A zwłaszcza, za te w których zostałam uznana za motywację bo to jest na prawdę urocze i aż mi się tak ciepło zrobiło :)
Dzięki Wam jestem z siebie jeszcze bardziej dumna :) 

No i też mam w pewnym sensie szczęście w nieszczęściu. Bo dzisiaj jest uczta pożegnalna dla dziewczyny mojego Taty, tzn. idziemy do jej rodziny i robimy jej pożegnanie z tego powodu, że przez 3 miesiące będzie w Ameryce. Nieszczęście, bo uczta.. Ja świeżo po diecie.. No dobra, jakoś dam radę.. 
A szczęście, bo dobrze że teraz, bo co by było gdyby było pod koniec baletnicy ? Już raz ją zaczynałam od nowa na samym początku przez imieniny kuzyna, gdybym i teraz musiała to zrobić to bym chyba oszalała. 
Więc dzisiaj raczej będę miała więcej niż 500 kcal :/ .. no, ale już od jutra tylko i wyłącznie 500 przez jakiś czas :P i później stopniowo o te 100 zwiększać :P

Pozdrawiam Was Kochane Motylki !!! ;**
I zachęcam do zapisania się do spisu ;)



4 komentarze:

  1. Fajny pomysł z tym spisem. Będąc po baletnicy, raczej nie będzie Ci się chciało jeść, więc nie sądzę, abyś pochłonęła pięć talerzy klusek. ;D Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na imprezce pożegnalnej
    dasz radę :) jak planujesz zjesć tyle co piszesz to bilanse będą piękne

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za udaną imprezę i to pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baw się dobrze na imprezie. Widziałam zdjęcia z ostatnich postów - wow ! :)
    Trzymaj się.
    Dodaję do linków i obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń