niedziela, 19 stycznia 2014

Baletnica - dzień dziewiąty



Dzisiejszy bilans 208 :P Nie miałam za bardzo warzyw więc zastąpiły mi je częściowo owoce, przez to trochę wyższa kaloryczność. No i ogólnie jak tak patrzę to strasznie zmodyfikowałam tę baletnicę xD 
No, ale przymkniemy już na to oko :P

Jestem z siebie też dumna bo opracowałam całą dietę, którą jednak dodam raczej nie szybko, bo ona jest raczej taka pro zdrowotna i na utrzymanie wagi a nie chudnięcie. Jednak bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że będę ją trzymać wtedy bardzo bardzo długo, może nawet całe życie xD Bo na prawdę jest zdrowa i bogata w wartościowe składniki. 

Wczoraj rozmawiałam z K. i niestety nie przyjedzie do mnie nie ferie :( a szkoda, bo widzimy się tylko w wakacje przez 2 tygodnie.. A to moja najlepsza przyjaciółka, którą znam odkąd miałyśmy dwa latka. Później ona po 2 klasie podstawówki się przeprowadziła i pomimo to jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami. Jestem bardzo dumna z tego, że mamy tak silną więź ze sobą <3

Dzisiaj też tak myślę, że po ćwiczeniach zadzwonię do drugiej przyjaciółki, która mieszka też ponad 300 km ode mnie, w miejscowości w której mieszkałam właśnie odkąd miałam 2 latka do 14 roku życia. Mała wioseczka, więc wszyscy się znają, a ja strasznie kocham to miejsce. Na szczęście przyjeżdżamy tam co roku pod koniec wakacji na 2-3 tygodnie pilnować domu dla naszych przyjaciół, którzy w tym czasie wyjeżdżają sobie nad morze, no a my możemy pobyć w naszych starych kątach. 



8 komentarzy:

  1. Czekam aż pochwalisz się jaką stworzyłaś dietę i czekam na rezultat baletnicy. Jutro ostatni dzień, prawda? :) Cieszę się, że z jedzeniem ok. Szkoda, że nie zobaczysz się z przyjaciółką w ferie, ale przynajmniej masz prawdziwą przyjaźń, a to jest mega ważne w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tą baletnica ;) aż ją sobie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reeety, gratuluje wytrwałości. Ciekawi mnie ile zrzuciłaś na tej diecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny bilans. ;) Smutno, że nie zobaczysz się z przyjaciółką, ale na pewno kiedyś Ci to wynagrodzi. Trzymaj się. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna liczba kalorii :)
    Szkoda,że spotkanie nie dojdzie do skutku, ale nadrobicie :)
    Też jestem ciekawa tej Twojej zmodyfikowanej baletnicy i efektów.
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny bilans. :) Ciekawa jestem efektów tej diety.
    Trzymaj się ;*
    ___
    justmesomniare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bilans wspaniały
    cieszę się że masz taką przyjaciółkę

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bilans :)
    Czy wszystkie Twoje przyjaciółki mieszkają tak daleko od Ciebie ? :P
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń